Slut som artist!

Bild på kvällsfikat. Jordgubbar och grädde. Classic!
Nu ett tips till alla som läser detta: flytta aldrig om du inte verkligen behöver. Fy satan vad jobbigt det är. Men nu är foton tagna och de blev så fina. Visning om två veckor- har en ocean av saker att göra tills dess. Men tänk, när allt är över får vi flytta till det nya fina. Förhoppningsvis samtidigt som jag får tillbaka mitt guldembryo. Nån sa att bra saker oftast inte kommer ensamma (inte skit heller för den delen!) så jag håller fast vid det helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Där Rosor Aldrig Dör

Nää de ska gudarna veta, att flytta är inte gjort i en handvändning. Men du har helt rätt inställning..håller mina tummar på att det är ett Guld embryo!!



Trevlig Helg!

Kram B

2012-05-11 @ 17:15:33
URL: http://www.darrosoraldrigdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0