Mycket nu

Igår var vi på ivf-kliniken och pratade lite med en läkare. Hon undersökte mig och de kom fram till att vi ska köra en återföring av mitt frysembryo i en "naturlig cykel"! Dvs jag ska inte ta några hormoner utan det bär jag får min nästa ägglossning så sätter det tillbaka embryot.
Läkaren undersökte mig och sa att det såg ut som jag haft ägglossning den här månaden..så nu väntar vi på mensen som sagt.

På söndag smäller det förresten. Då visar vi lägenheten. Mycket kvar att göra tills dess att vi öppnar dörren för potentiella köpare så tur att det är långhelg! :)

Men nu ska jag och älsklingen gå ut och äta middag. Tvåårig förlovningsdag idag!

Hoppas ni har en bra 17 maj!
Kram tills vi hörs igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0