Att njuta av tillvaron

I helgen har jag druckit ett par glas vitt vin till maten. Mest för att det var ett tag sen jag rörde vin, ville inte dricka under behandlingen med sprutorna osv. Och så gott det var! Även om jag naturligtvis helst hade velat vara förbjuden att dricka pga ett positivt gravtest. Men som sagt, nu försöker jag fokusera på det positiva i tillvaron. Och i helgen var gott vitt en sån grej. Andra var solsken i massor, good hamburgare på uteservering, promenad med fina vänner, lägenhetsfix, majbrasa, egenodlade jordärtskockor, sömn, bästa föräldrarna
på fikabesök osv. Ja massor med bra skit helt enkelt! Men nu ska jag sova.
Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Glimra

Hej, ville bara lämna en kram till dig och att du ska kämpa vidare!! Håller tummar och tår för er lilla stjärna i frysen.

2012-05-04 @ 10:26:30
URL: http://www.glimrasblogg.blogspot.com
Postat av: Vagenmotplusset

Hej Glimra!

Tack vad gullig du är! Ja, den där lilla stjärnan hoppas jag verkligen på! Var inne och kikade hos sig! Spännande med ett nytt försök nu i Maj! Hoppas givetvis att det går bra :)

2012-05-04 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0