Utslagen i soffan

Hej bloggvänner!
Tänkte försöka mig på att mobilblogga från soffan, även om datorn ligger precis bredvid mig! Jag måste ju se om/hur det fungerar!

Idag är jag på dag 14 i cykeln och vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag ska enligt ivf-kliniken börja äta provera på dag 17 för att helt säkert få en mens (eftersom det är osäkert hurvida jag kommer få ägglossning denna månad eller ej eftersom jag inte tar några hormoner som hjälper till!) Men jag ska faktiskt försöka få ett ultraljud imorgon så att man kan se om det finns ngn äggblåsa där inne! Vi får
Se hur det går med det..anledningen till det är ju att jag om jag ha egen ägglossning dels faktiskt har en chans att försöka själva och dels att mensen kommer att komma av sig själv, snabbare än med hjälp av tabetterna! Oh well, jag får se vad de säger imorgon helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta titta på "revenge" här! Väldigt spännande serie :)

Ha en bra kväll!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0