Kvällsfika

Har precis kvällsfika på detta smarriga; jorgubbar, hallon, några blåbär o vispad grädde. Det smakade sommar!

Nu ligger jag och gonar mig i soffan och funderar på min situation! Jag har ikväll tagit den första proveratabletten eftersom jag inte tror jag fick nån ägglossning förra veckan! Min temperatur är för låg helt enkelt, den här inte gått upp några tiondelar som den alltid gör annars! Så nu är det bara att knapra provera så kommer väl mensen om ett par veckor! Så att vi äntligen kan sätta igång med vårt första ivf försök! Jag längtar så jag blir tokig. Samtidigt som det är nervöst så in i helvete. Så mycket som kan gå fel. Men en dag och sak i taget nu. Imorgon är det fredag. Det blir bra! Ha en mysig kväll hörrni! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0