Hur ska man orka?

Detta korta inlägg mobilbloggas från sängen, ska snart släpa mig upp från den sköna sängvärmen och iväg till jobbet!

Anyways, jag ser gravidmagar överallt just nu! Igår på vägen hem kändes det som varenda kvinna jag mötte var gravid!! Det är inte det att jag missunnar andra lycka för det gör jag inte men det är ändå så jobbigt, för man blir så påmind om sin egen situation! Tror det är fler som känner så här, eller det vet jag! Vad man kan göra åt det?! Ingen aning, kämpa på och hålla huvudet högt...

Igår kväll fick jag någon typ av blödning, liten men ändå, är det mensen som är på gång trots allt ändå?! Jag fattar nada men det vore ju underbart om det är så! Det är "bara" att ha tålamod, vänta och se. Bah.

Ha en fin dag hörrni så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Åh, hoppas på att det INTE är mens på G! :-)

2012-03-28 @ 00:24:17
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: VMP

Hej Marina! Ja, det hade ju varit det allra bästa :O)Men tyvärr så gick det inte vägen..oh well. Jag hoppas så på IVF nu!kram

2012-03-29 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0