Here we go!

Igår kväll var det äntligen dags för den första Puregon-sprutan! Min kille hjälpte mig att ta den, lite delaktig ska väl han få vara också ;) Nu ska jag fortsätta ta sprutorna varje kväll tom tisdag. Sedan är det dags för ett blodprov på onsdag morgon och efter det får jag veta när det är dags för ett ultraljud för att kika på äggblåsorna. Många steg som sagt :)

Idag har vi en riktigt LAT lördag hemma. Jag ser att solen skiner utanför men just idag struntar jag i det, vi myser innomhus och njuter av att skita i alla "måsten". Tror att det är nyttigt för själen!

Hoppas ni har en fin lördag oavsett om ni är ute eller inne!

Kramar sålänge


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0