Godnatt!

Herregud, vilken helg, inte en lugn stund! Är både psykiskt o fysiskt utmattad! Har varit på middagar både fredagen o lördagen, varit på ikea, tvättat abnorma mängder tvätt, gjort tiramisu till tjejmiddag här imorgon och mkt mkt mer! Men nu ligger jag i sängen o ska somna vilken minut som helst! Men förresten, det absolut viktigaste är att jag nu berättat för en nära tjejkompis att vi ska genomgå ivf! Hon var så stöttande o gullig att jag började gråta! Så nu har jag tre nära vänner som vet om vad vi går igenom. Känns otroligt skönt! Annars då?! Jo men det är ju "väntetid" för mig nu! Får
Jag mens (vilket jag är nervös för att inte få, tänk om ägget aldrig släppte?!) så borde den dyka upp nästa söndag/måndag! Kommer den inte har jag gjort bort mig rejält, jag skulle ju egentligen börja ta tabletter i onsdags för att framkalla mensen oavsett men envisa jag ville ju absolut ha chansen att försöka "en sista gång" själva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0