Apotekets bästa kund?!

Mensen har kommit igång med besked så idag har jag hämtat ut alla mediciner som jag ska ta de närmaste veckorna eftersom det äntligen är dags för vårt första ivf-försök! För er som är insatta kör jag det "korta protokollet" vilket väldigt enkelt betyder mindre hormoner än det andra alternativet! Vi får hoppas att det passar mig! Imorgon är det dags att starta med sprutor, puregon. Det är samma sort som jag tidigare tagit fast mycket högre dos. Om allt går som det ska så blir det nog äggplock och återföring av befruktat embryo om ett par veckor. Men det är många delmoment som ska lyckas på vägen dit! Ska försöka att inte tänka på allt sånt nu utan ta en sak i taget.
Nu: soffslappande!
Ha en skön kväll ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0