UL idag

Hög tid att sova nu! Men kvällsmänniska som jag är är jag fortfarande vaken :)

Tänkte att jag ska ge en snabb uppdatering om ultraljudet idag! Det visade att jag idag på cykeldag 11 hade en äggblåsa på 14mm och en på 15 mm! Störst sannolikhet är det ju att bara en av dom släpper men enl gyn så är det ju givetvis en ökad chans /risk för tvillingar (Jag ser det som chans såklart ;))...

Så nu ska jag ta puregon idag imorgon också och sen är det dags för en ägglossningspruta på torsdag. Vilket innebär att det blir mycket sexande hela fredag morgon- lördag kväll ;) Tänkte köra  vin och skaldjur på fredag kväll! Plus att jag skippar mysdressen. Man får ju göra vad man kan för att höja stämningen när man nu "måste" sexa, haha.

Hoppas allt är bra med er bloggvänner! Är det ngn av er som läser här (som också kämpar!) som har lyckats få sitt efterlängtade plus? Jag är ju så nyfiken på er också!

Hörs snart igen! Take care tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0