Mer än halvvägs...

mot visshet. Gud så skönt (tror jag börjar bli lite koko..) Hade jag ägglossning förra lördagen har det altså nu gått ca 8 dygn sen den inträffade. Och om jag ska utgå från den lutealfas jag haft de två senaste dagarna har den varit 12-13 dagar. Så på fredag nästa vecka borde ju mensen dyka upp om den nu kommer. Har inte ett enda graviditetssymptom att hänga upp något hopp på men vad vet jag om när sånna kommer. En snabb googling visar ju att det där verkar var väldigt individuellt.

Min kille är bortrest men kommer hem inatt  - det ska bli så skönt. Trots att jag sysslesätter mig alldeles utmärkt på egen hand så blir jag extra hispig och orolig och börjar tänka negativa tankar om att "det aldrig kommer att fungera". Vilket inte är jag egentligen - jag är ju positiv!

Men somsagt, nu vill jag bara snabbspola den här veckan så jag vet om/när det är dags att plocka fram sprutor osv igen.

Önskar att jag hade något roligare att skriva till er om men just nu är det mest denna ovisshet/oro som rör sig i mina tankar.

Vi hörs igen i veckan..
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0