Ett oskrivet blad..


Jag äälskar hummer! Tur att den är så "billig" runt nyår! Då frossar jag :)

Jag ser det nya året som ett oskrivet blad. Inget har ännu hänt. Eller inte hänt. Alla möjligheter och drömmar om framtiden är ännu oförstörda. Det ska bli spännande att se vad 2012 har att bjuda mig på! Jag tänker göra mitt bästa för att några saker jag har drömt om länge ska bli verklighet i år! Yes, det finns annat än barn som jag hoppas på även om det såklart är en önskan och dröm överlägsen alla andra. Men jag tror också på att försöka att inte bli för fixerad vid detta (svåårt såklart!) men man måste försöka. För att inte bli helt kokko i huvudet av all frustration och längtan och besvikelser.

På onsdag åker jag iväg med min kille på en weekendresa som jag länge velat göra! Det är ju ett exempel på en sak som är bra för att koppla bort tankarna..men precis till helgen när vi är iväg borde jag få mens (om jag nu har haft nån ägglossning -är inte så säker på det alls! Men ägglossningstesten blev ju positiva förra måndagen så..) Så jag ska faktiskt ta med mig ett par graviditetstest. Inte för att jag för en sekund misstänker att jag är gravid men för att om mensen INTE kommer vill jag inte behöva sitta där och fundera på om det kaaanske kanske skulle kunna vara något på g! Utan då är det bättre att ta ett test så vet jag och kan njuta av semestern istället :)

När vi kommer hem ska vi tillbaka till fertilitetsmottagningen. Det känns skönt och inte en dag för tidigt!!

Kanske hörs vi något från resan! Annars uppdaterar jag er såklart under nästa vecka!

Sleep tight! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0