Omstart

Sorry för seg uppdateringshastighet! Anyways - fick mens i onsdags. 11 dagar efter beräknad ägglossning.Känns lite i tidigaste laget?! Läste någonstans att en normal lutealfas är mellan 12-16 dagar. Iaf, ska tillbaka till gynekologen imorgon, får fråga då.

Idag börjar en ny omgång med puregonsprutor. Känns alltid bättre i den här delen av cykeln - när man aktivt kan "göra något". Efter ägglossningen är över känner jag mig så oerhört maktlös.

Mår inte alls någe bra idag. Men jag får skylla mig själv, det blev lite för mycket rödtjut framför schagern igår. Jag har redan hunnit ta en resorb, en treo, ätit gofrulle och stoppat i mig överblivna chokladtryfflar. Nu ska jag lägga mig raklång i soffan med dubbla filtar och skita i allt som behöver göras - behöver en sån dag känner jag!

Önskar er med en skön söndag - vad ni än har för er :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du verkar så duktig på lchf!

Hur mycket har du lyckats gå ner med hjälp av det?

Jag "kämpar" själv med vikten, med hjälp av lchf, och är därför nyfiken på hur det har funkat för dig.

Lycka till på vägen mot plusset! :)

2012-02-10 @ 15:22:52
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0