Tid

är ju ett relativt begrepp. Vad som anses vara en kort eller lång tid är ju olika från person till person. Men jag tror att alla som ruvar/har ruvat (eller genomgår någon av ivf-behandlingens olika stadier) kan hålla med mig om att tiden aldrig går så långsamt som då. Den liksom sniiglar sig fram. Jag har min testadag den 29/4. Förstår ni hur långt bort det känns? De skulle lika gärna kunnat säga att jag skulle testa på julafton ;).

Nä, men ni fattar - jag vill bara snabbspola tiden så att jag kan få ett resultat. Även om det är negativt är det ju bättre att veta, sörja och sedan ta nya tag. Ovisshet sucks.

Om jag tänker tjuvtesta? Jag har inte bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: Marina

Förstår nästan hur du känner det, man skulle vilja bli "nedsövd" och väckas när det är dags. :-)

2012-04-19 @ 14:46:07
URL: http://formyfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0