Testdag

Hej på er! Hoppas ni har en riktigt skön söndag! Det har faktiskt jag trots att Omständigheterna kunde varit roligare. Imorse var det ju dags att ta graviditetstestet jag fått från ivf-mottagningen. Jag visste ju i princip att det skulle vara negativt (iom att något som liknar mens tjuvstartat) så när själva svarsresultatet var negativt vart jag ju inte förvånad. Men ändå grät jag en skvätt. En hel del gråtande på mig nu för tiden! Hur som helst. Sen ryckte jag upp mig och tänkte på allt jag/vi faktiskt har att se fram emot. Ny lägenhet, roliga resor och annat spännande väntar och vips så har det blivit juni då vi förhoppningsvis sätter in vårt lilla embryo som just nu ligger i frysen. Och dessförinnan tänker vi så klart försöka själva! Jag tänker inte låta detta krossa mig - det här ska gå - förr eller senare!

Hoppas ni har en skön helg förresten!? Själv är jag ledig i två härliga dagar till. Välbehövligt med tanke på allt som behöver fixas inför visningen av vår lägenhet. Men nu ska jag bara slappa i soffan. Man kan inte vara duktig hela tiden, hur skulle det de ut!

Kram tills vi hörs igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0