Hormonstinn!

Hej på er!
Idag är det söndag och ruvardag nio och det har inte blivit många knop gjorda. Jag har gråtit, sovit och ätit. Ja men visst låter det väl kanske som möjliga graviditetssymtom men förklaringen ligger säkert i att jag var på möhippa igår (nykter iof) men det blev sent och jag kom inte i säng innan 03.30 tiden. Vaknade akuthungrig på helt fel sida (min kille beordrade mig att gå och äta frukost) och sen har jag gråtit en skvätt för att jag är en sån känslomänniska och  lowcarb pasta, sovit i soffan, kollat på tv och ätit kladdkaka. Tror det kan vara progesteronet jag tar också som gör mig till ett "hormonmonster" ;)

Håhå jaja. Nästa söndag vid den här tiden vet jag eftersom nästa söndag är min testdag. Om inte mensen behagar komma innan dess förståss. Ja, vi får se helt enkelt, fortsättning följer.

Ha en mysig söndagkväll hörrni, hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Där Rosor Aldrig Dör

Ååå va spännande med testdag!!!

Håller mina tummar för er <3



Kraam B

2012-04-23 @ 17:10:22
URL: http://www.darrosroaldrigdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0