Gul och blå!

Jag tror inte jag skrivit om detta men varje morgon tar ja en spruta som heter fragmin. Den ska hjälpa mig att behålla ett eventuellt embryo. Jag kan inte förklara exakt hur men den tunnar ut blodet så att risken att kroppen stöter bort embryot är mindre. Hur som helst så är det blodförtunnande och jag har nog på grund av just detta får fantastiska stora och fina blåmärken över hela magen där min kille stuckit mig. Varje morgon gör han det och jag tycker lite synd om mig själv varje gång för den är inte speciellt skön att ta! Men detta är ju ingenting! Gör det mig gravid är jag gärna gul och blå över hela kroppen :)

Ruvardag 6 idag. Känner inte ett skit. Mår toppen. Supereffektiv på jobbet och hemma. Nu ska jag iväg på middag (vietnamesisk sallad och rabarberpaj är utlovat! ) Ha en fin kväll så hörs vi snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0