Äggkoll på påskafton!

Idag ha vi varit på fertilitetskliniken och kikat med ultraljud på hur många äggblåsor som växte där inne, det var totalt 11 st men det verkade som att 5 av dem nått en storlek som gjorde att de trodde att de skulle hinna utveckla mogna ägg tills på onsdag...då är det nämligen dags för äggplock. Ush vad nervöst och spännande på samma gång! Så nu ska jag ta puregon 225 enheter ikväll och imorgon kväll. Sen är det dags för en ägglossningsspruta på måndag kväll...och blir det några bra ägg som dessutom blir befruktade och delar sig så får jag tillbaka ett ägg på
fredag eftermiddag. Önskar innerligt att jag kommer dit! Men nu ska jag mysa vidare under filten och smälta den påskbuffe jag precis tryckt i mig hemma hos föräldrarna. Ha en fortsatt härlig påskafton hörrni så hörs vi snart igen! Ps. Det blommade nästan utanför fertilitetskliniken, äntligen är våren på
G! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0