Hallonmousse och hopp!


Idag käkade jag kött, bea och kryddsmör till middag! Inte en endaste liten grönsak i sikte. Vilket betyder att jag tyckte att det fanns plats för denna läckerhet! Det är egentligen bara 50 gram tinade hallon, 100 gram grädde och ca 2 tsk sukrin (florsockervarianten) som jag har blandat ihop till en "mousse". Tycker det blir mycket godare än att äta hallon med grädde till! Portionen ger ca 5 kolhydrater om någon vill veta det :)

Annars så fick jag skäl att hoppas imorse! Min fertilitetsmonitor visar nämligen "ökad fertilitet" (det finns 3 lägen; låg fertilitet, ökad fertilitet och hög fertilitet (som ska indikera att ägglossning sker inom 24 timmar). Hitills har min monitor visat låg fertilitet men idag på dag 11 i cykeln gick den alltså upp på ökad! Hoppas så få se den högsta nivån visas i displayen inom kort! Bara att hålla tummarna. Och sexa. Och äta rätt. Och försöka slappna av. Oh well. Jag gör mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Mirja

Heja heja! Lilla svarta ikväll? Lycka till!

2011-09-29 @ 18:31:00
Postat av: vägenmotplusset

Hej Mirja! Haha, ja, det var ingen dum ide du :) Får rota fram den ur garderoben!

2011-10-01 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0