28 dagar!!!


God LCHF-frulle med äggröra, bacon och en liten tomat för att lätta upp det hele! Men jag käkar det inte varje morgon. Då skulle jag tröttna fort.

Det var väldigt länge sen jag hade en menscykel på 28 dagar! (ens de få gånger jag haft ägglossning det senaste året) Men denna månad så hände det. Jag hade iof ätit pergotime innan och hoppades att det skulle leda till äggossning men säker var jag ju inte. (förra gången jag åt pergo fick jag ingen ägglossning så jag vågade inte hoppas för mycket!) Men nu ser det ut som det faktiskt blev en ägglossning vilket jag är jätteglad över. För det betyder ju att chansen finns! Lite besviken är jag ju såklart över att det inte tog sig men jag är mest glad faktiskt. Imorgon börjar jag med nästa pergotimekur, upp på hästen igen bara tänker jag :).

Hoppa allt är bra med er annars fins bloggläsare! Jag är sjuk (förkyld) men annars leker livet! Nu ska jag soffmysa med min karl men vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0