Vikten av vikten!

Det var ju länge sen jag skrev något om vikten så here we go :)

Vågen visar sakta men säkert neråt, just nu ligger jag på 82,9 och mitt "all time low" sen jag började med lchf är 81,1 vilket jag vägde i våras någon gång. Sen kom nytt jobb och sommaren med många tillfällen att "unna sig" så då la sig vågen på några kilo till. Hur som helst, jag gråter inte över spilld mjölk! Just nu är jag SÅ fokuserad på att komma under 80kg. Det är otroligt viktigt för mig mentalt. Att det är en 7:a som första siffra och inte en 8! När den dagen kommer så tror jag faktiskt jag kommer att gråta en skvätt! Och den enda giltiga anledningen att det inte blir så är ett bebisfrö i magen :) Ojoj, vad fokuserad jag låter, men det är jag faktiskt också. Och det gäller att smida medan järnet är varmt.

Anyways, såå skönt med fredag imorgon!! Ska nog lyxa till det med havskräftor till idol tror jag, det har jag varit sugen på ett bra tag. Annars  har jag inte så mycket sug efter olika maträtter. Kroppen vill ha riktig mat för att den vill bli mätt. Väldigt skönt förstås men samtidigt så "sörjer" jag lite att jag inte "kan" ta fredagsbullen på jobbet. Old habits die hard I guess!

Nu ska jag dricka upp mitt te innan det kallnat! Godnatt på er bloggvänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0