Köttfärsbiffar och lägesrapport..


Gjorde så god middag förra veckan! Snodde receptet från Anna Jacobsson, som verkar ha snott det från Arla och modifierat det lite. Jag gjorde Arlas-version men hittade ingen chipotlepasta så det blev sambal olek istället! Så gott, gillar ni koriander måste ni testa detta :)

Annars kom mensen i onsdags. Jag vart inte alls förvånad, hade ju inte kännt ett enda symptom...men besviken blir man ju ändå. Men den här gången mildrades besvikelsen lite av att jag vet att vi kommer att få hjälp. Nu i veckan som kommer ska jag göra två undersökningar av äggledare och livmoder så att man säkerställer att eventuellt problem inte ligger där innan man sätter in någon annan hormonbehandling (förmodligen sprutor för min del). Det känns skönt att utredningen går frammåt ganska fort, att vi slipper vänta så länge mellan undersökningar, läkarbesök osv.

Idag blir det massa pyssel och fix här hemma. Har varit bortrest fredag-lördag och igår var jag iväg på en födelsedagmiddag så det ska bli skönt med en "innedag". Kanske blir det nån liten promis också :)

Hoppas ni får en fin söndag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0