Jag närmar mig..


En god middagsmacka (om man inte är så hungrig!) gör man av 1 skiva carbzone-bröd, kosterfiskarens gubbröra som endast innehåller 2g kolisar/100 g och valfri mängd ägg. Vill man kan man piffa till det hela lite med en dillkvist!

Den magiska gränsen 79,9kg. Imorse stannade vågen på 80,8 kg. Åh vad jag längtar. Inte i närheten så mycket som efter ett plus förstås men just nu känns detta mer inom räckhåll..

På "plus"-fronten har jag idag varit och gjort en underökning för att se om jag eventuellt hade några sammanväxningar i livmodern om skulle göra det svårt att bli gravid. Det hade jag inte, pjuh! Jag ska göra en undersökning till på torsdag, berättar mer om den då. Ser det också bra ut får jag börja med sprutor i mitten av november då vi ska på återbesök.

Nu är det dags att duna! Natti natti på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0