Ägglossning!!!!!



Woho! Så här har det aldrig sett ut på min fertilitetsmonitor från Clear Blue förut! Visserligen hade jag ägglossning förra månaden också men då hade jag inga stickor kvar till monitorn så fick testa med vanliga ägglossningstester istället!

Smolket i glädjebägaren är dock att min darling är sjuk och ynklig och inte alls sugen på att sexa. Vi fick till det igår morse och igår på kvällen fick jag stegringen som indikerar att ägglossningen är på g så jag hoppas verkligen att spermierna överlever ett tag som man läst att de kan göra! Jaja, en stor del av mig är just nu bara glad över att jag faktiskt har ägglossning, att kroppen verkar fungera som den ska! Är helt övertygad om att LCHF är en viktig pusselbit i det. För Pergotime åt jag ju i somras också men då var jag inte alls lika strikt med kosten - och det blev ju inga ägglossningar då!

Så nu är det bara att vänta..(jag är inte så bra på det!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du har ägglossning! Ska hålla alla tummar och tår..! Kram Malin

2011-10-06 @ 23:57:01
Postat av: Maria

Åh vad spännande. Hoppas att det tog sig =)

2011-10-07 @ 16:55:16
URL: http://iamiamariaskamp.blogg.se/
Postat av: vägenmotplusset

Åh tack Malin och Maria för er peppning!!! Blir så glad för sånt :)

2011-10-08 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0