Morgonstund har guld i mun..eller?


För mig som är oerhört morgontrött är frukosten a och o. Speciellt när det som står på frukostmenyn är det på bilden ovan. Lidls krämiga grekiska yougurt, hemmagjord rabarberkompott toppat med ett par hallon och rostade hasselnötter. Till det en skiva rostat carbzonebröd med massor av bregott och en riktigt god ost. Och så en balja te såklart! På helgen äter jag alltid detta till frukost. Ibland på vardagarna också även om jag försöker "nolla" kolhydraterna ibland då.



Annars händer det inte mycket. Förhoppningsvis hade jag ägglossning i helgen någon gång. Vi myste till det ordentligt iallafall så det är väl bara att hopps på det bästa. Men nu är det läkarbesök på måndag så nu känns det som det händer något snart igen...skönt.
Nu ska jag sova, 5 kvart i timmen :) Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0