Gräddmiddag :)


50 gram hallon och 100gram vispad grädde blandas ihop till en "mousse". Kan tyckas vara mer en dessert än en "riktig" middag men är man inte jättehungig och behöver få i sig fett så tycker jag detta fungerar! Jag har också märkt att jag inte (till skillnad från en del!) går upp eller stå still i vikt när jag äter detta till middag!

Imorse gick förresten fertilitetsmonitorn upp på "hög". (nivåerna är låg fertilitet-hög fertilitet och max fertilitet) Det ska bli spännande och se om kroppen fattar galoppen själv den här månaden utan tabletter! Är på dag 14 i cykeln idag!

Nu ska jag göra en stor kopp te och måla naglarna! En soft tisdagskväll efter en låång dag!
Hoppas ni också har en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0