Ett ägg på G!

Hej bloggvänner! Sååå skönt med fredag, eller hur!? Här ligger jag raklång på soffan framför idol! I reklampausen sätter jag upp mina nya adventsstjärnor. De lyser med ett varmt mysigt och på något sätt väldigt hoppfullt sken!

Idag var jag på VUL för att kika om någon äggblåsa fanns där inne. Och det gjorde det! :) En (inte två eller tre som tur e ;)) var på gång, idag på dag 10 hade den hunnit bli 14 mm. Så nu ska jag ta en puregonstpruta till alldeles strax och sen en till imorgon. Och sen är det dags för en ägglossningspruta på söndag. Och då är det dags att sätta igång bebisverkstan igen! :) ¨

Nu önskar jag er en mysig fredagskväll så hörs vi senare igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0