Deppdag!


Carbzonelimpa, bregott, en tjoock skiva brieost och min hemmagjorda jordgubbsylt med sukrin! Bilden är katastrofalt dålig men mackan katastrofalt god :). Den blev min middag ikväll tillsammans med färdigskivad rostbiff och ännu mer brieost. Ingen höjdarmiddag kanske men ibland orkar jag inte vara superwoman som lagar mat och har sig efter en lång arbetsdag!

Ush, ikväll har jag kännt mig riktigt låg. Som tur är ringde en av mina bästa vänner så att jag kunde "prata av mig"! Hon är den enda jag har anförtrott mig åt när det gäller hela "barngrejen". Orkar inte med att "alla" ska tänka och tycka och tycka synd om en. Sen tror jag ioförsig att folk "vet" att vi försöker men det är inget jag pratar om.

Nu ska jag kolla vidare på Desperate Housewifes! Hoppas er kväll är lite gladare än min ;) Ska rycka upp mig imorgon!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, såna dagar är aldrig roliga! :-( Även om de på något vis "behövs"de också. Då är det lättare att uppskatta alla de bra dagarna. Fy vad jobbigt förståndig jag lät... Vad bra att du har en kompis du har anförtrott dig åt. Hoppas det känns bättre imorgon! Kram Malin

2011-11-16 @ 01:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0