Världens godaste LCHF-lunch?


Så god i all sin enkelhet var dagens lunch ;Rotisserad kyckling, dvs kyckling som grillas långsamt uppsnurrad på spett. När man får sin kyckling är den tagen direkt från grillen! Detta är något helt annat än den grillade kycklingen man köper i affären! Att den sen kommer med tillbehör som god majjo och sallad är pricket över i:et ;) Bättre LCHF än så här känns svårt att få ute på en lunch-resturang.


Idag har jag haft ännu en hektiskt jobbdag. Har som tur är ätit rätt mitt i all stress (se ovan!) och när jag kom hem blev det stek och gräddsås med lite ärtor. Hoppas att jag om några dagar ser resultat på vågen, dvs om jag fortsätter äta bra! Jag rapporterar självklart hur det går! Nu ska jag gå och ta mig en lång skön dusch, både kropp och själ längtar efter det känner jag.

Ha en skön tisdagskväll så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0