Schlager-fika!



Efter en lång intensiv dag på jobbet så har jag äntligen landat i soffan tillsammans med min karl och lite schlagerfika! Lidls grekiska yougurt och min "sylt" gjord av rabarber (väldigt lite kolisar) och lite jordgubbar och sukrin. Sen en balja te till det! Mums!

Annars har jag hämtat ut pergotime och provera idag. Men innan jag börjar äta pergotime igen vill jag gå ner några kilo! Jag tror ju att medicinen verkar bättre ju mer hälsosam vikten är! Men vågen pekar sakta men stadigt nedåt så länge jag är har koll på kolisarna så det är ju ingen omöjlighet direkt!

Nu ska jag koncentrera mig på att kolla in sveriges motstånd ikväll! Många roliga bidrag att skratta åt, lite elakt kanske men det är ju en del av tävlingen ;)

Ha en toppenkväll så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0