Rabarberkräm och fotbad!

Hej på er! Hoppas ni haft en trevlig helg!
Min har varit väldigt lugn och med god plockmat, fika med kär vän och mycket soffmys. Har väldigt mycket runt mig just nu, bla nära och kära som inte mår bra vilket är väldigt tråkigt..så då går ens egen energinivå ner lite grann. Men jag har i alla fall hunnit med att..

Koka kräm/kompott på frysens sista rabarber, vaniljessens och sukrin. Det blev jättegott och jag ser fram emot ett par matskedar av den över frukost-yougurten (från Lidl ;))


Och sätta fötterna i ett nytt fotbad! Jätteskönt och avslappande för trötta fötter!

Nu väntar en kort men intensiv vecka på jobbet, sedan bär det av till skåne och köpenhamn för mig och min darling, vi åker dit över långhelgen! Ska bli så mysigt. Nu är det dock snart läggdags! Godnatt bloggvänner! Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0