Godmorgon!


Frukost med lchf-bröd, smoothie och massor av te! Bra start på dagen eftersom det snart är dags för "kroppsarbete" på kolonilotten ;)

Godmorgon på er! Hoppas att ni hade en trevlig valborg igår! Själv hann jag med både brasa och trevlig middag med goda vänner på resturang.

Tänkte göra en liten uppdatering om läget på fertilitetsfronten. Fortfarande har ingen mens dykt upp, jag tror att det beror på att det helt enkelt inte blev någon ägglossning den här månaden, för gravid är jag ju inte. Är nu inne på dag 36 i min menscykel om man nu kan kalla det cykel...tänkte försöka köra ganska strikt LCHF nu i maj och se vad som händer med kroppen! Hoppas både på viktnedgång och att det sätter fart på kroppens hormoner!

Nu ska jag iväg och plantera grönsaker!
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0