Fantastisk buffe!

Idag hade vi ett litet personal-event på jobbet och jag arbetade nära catering-firman. Så givetvis såg jag till att det fanns många bra LCHF-vänliga alternativ på buffen :)


Fantastiskt goda charkchuterier och god mozarella med pesto...


Och en fantastiskt god varmrökt lax, den bara smälte i munnen!

Hej bloggvänner! Sorry för så dålig uppdatering, jag kämpar med att komma ifatt i livet, det blir lite mycket att helt plötsligt jobba heltid (och lite till) när man har varit så långledig som jag var innan jag började jobba...

På bebis-tillverkningsfronten har det varit stiltje, jag har helt enkelt inte hunnit fokusera på det! Men ikväll äter jag den första tabletten provers (som sätter igång mensen) så att jag såsmåningom kan börja äta en ny kur pergotime..

Nu är det snart läggdax här, är trött som jag vet inte vad! Men imorgon är det redan torsdag, tiden bara flyger iväg! Skönt och scary på samma gång!

Godnatt på er - vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0