Nytt barr, fiskburgare och pergo!!!



Dagens besök hos salong Stil resulterade i detta "hårsvall":


Den snälla frisören avslutade med att locka mitt barr lite lätt! Fint tycker jag som älskar lockar!


Dagens mycket sena lunch efter frisörbesöket blev en lax och scampiburgare inhandlad hos en fiskaffär på stan. Den fick samsas på tallriken tillsammans med chiliaioli, avocado och en citronklyfta! Burgaren var sååå god! Lite saftigt pris tyvärr men någon gång ibland kan man ju unna sig en!

På tal om något helt annat har jag idag helt otippat fått tag på pergotime! Jag var inne på vårt lokala apotek för att hämta ut en medicin mot mina munsårsdrabbade läppar vilket gjorde att receptarien upplyste mig om att det låg två förpackningar pergo och väntade på mig eftersom jag hade beställt det innan jag åkte till Thailand. Jag som igår frågade på ett annat apotek och det var något apotek som just nu hade pergo inne och fick då ett nej till svar. Så jag blev såklart glad och förvånad över detta! Ikväll har jag därför ätit första tabletten med provera som ska sätta igång mensen om en sisådär två veckor. Det känns väldigt skönt att något äntligen händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0