Jetlaggad i soffan!


Stekt rödspätta med remouladsås, pressad citron, dill och ångad broccoli, en väldigt god "frukost" imorse även om det ser lite blekt ut på bilden!

Hej på er! Hoppas att ni har en skön söndag! Själv ligger jag (tillsammans med min karl) halvt däckad i soffan, är ganska jetlaggade båda två efter att ha landat på svensk mark igår kväll. Men tro inte att jag inte varit effektiv bara för att jag för tillfället myser i mitt soffhörn  ;) Imorgse vaknade vi båda klockan fem (när hände det senast?) eftersom klockan i thailand då är 11.00 på förmiddagen. Inte helt illa med tanke på att vi somnade kl 22.00 igår kväll och var trötta efter flygresan. Var var jag nu, jo, min effektivitet, efter det arla uppvaknandet passade jag på att packa upp och sortera all vår packning så nu ligger allt (nåja, nästan allt) på sina vanliga platser igen! Skönt!

Somsagt, denna dag går i vilans tecken för imorgon är det full fart, Då väntar inte mindre än två jobbintervjuer och en massa annat praktiskt fix och trix. Vi hörs igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0