Jag rör på påkarna!


En vy från min eftermiddagsprommenad. Så vackert så det det nästan gör lite ont!



Isen har lossat...men ligger ännu tät som någon slags mosaik i vattnet.



Så jag har full förståelse för att änderna inte letar efter mat i vattnet..finns säkert mer att hämta precis bredvid papperskorgen ;) Varmare är det ju allafall!

En timme var jag ute idag. Härligt att röra på sig, gick i ganska högt tempo. Men allra härligast är det ju när man kommer hem. Nu sitter jag här nyduschad och inkrämad. Skönt. En annan skön sak var att jag sov 12 timmar i sträck natten till idag. Somnade någon gång runt halv sju på kvällen i soffan och vaknade halv sju på morgonen (i sängen, efter att yr som något slags fyllo ha raglat in dit vid tolvtiden!) Jag hade huvudvärk så det var väldigt skönt att sova bort den men 12 timmar..vilken tröttmössa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0