Jag - fiskmat!


Igår gjorde jag en lite annourlunda fotbehanling, "fishspa", vilket innebär att man sitter med fötterna i ett akvarium fullt med fiskar som äter döda hudceller...efter hur dom åt på mig verkade jag vara rena festmåltiden ;) Lite läskigt var det allt att sänka ner fötterna/middagen till dom hungriga små firrarna men det gjorde inte ont alls utan kittlades mest!

Hej på er! Har precis kommit hem från middagen (mixed grill med bla entrecote, revbenspjäll, scampi och coleslaw, såå gott var det!). Ikväll är det vår sista kväll här i Surin beach, imorgon åker vi vidare till Nai Yang beach för de två sista dagarnas slappande!

Det känns faktiskt helt okej att vi åker hem snart, vi har båda börjat längta lite smått efter både familj, vänner, våra sköna sängar och svensk mark. En skön känsla, att längta hem. Ibland måste man nog åka bort för att riktigt uppskatta det man har hemma. Och då har vi ändå bott bra och haft det underbart här nere!

Jag tror att vi har wifi på nästan hotell, i så fall hörs vi imorgon  igen, om inte så hörs vi på lördag då jag åter befinner mig på svensk mark!

Kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, vilket "fiffigt" kretslopp...du blir ren om fötterna och firrarna blir mätta! ;-D

2011-03-09 @ 20:49:57
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Vågen mot plusset

Ja, jag veet, naturen är bra smart ;)

2011-03-10 @ 03:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0