Ett säkert vårtecken!


Tänk att man kan bli så glad över ett par skor ;)

I några dagar har jag traskat omkring i mina rosa converse i solskenet och njutit av "stunsen" som man helt plötsligt får i stegen! Och då är ju Converse egentligen inte så där jätte-stunsiga men i jämförelse med mina "stumma" vinterskor med hård klack så känns dom underbara! Och så är dom ju rosa också, bara en sån sak!

Ha haft en bra dag med lunch med min bästa vän och massa praktiska ärenden som jag skjutit upp ett tag är äntligen avklarade! Och så har jag fått mig en prommenad i solen också! Nu är det dax att ta tag i middagen, ikväll blir det LCHF/GI-plockmat! För att det är så gott och för att vi är värda det denna torsdag! Hoppas du också unnar dig något rikigt gott ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0