Bröööööd!!!


Sååååå gott!!!!

Idag kom mitt kokosnötsmjöl som jag ju skulle baka kokosnötsbröd med..men det får nog vara ett tag...för idag köpte jag för första gången Low carb-brödet från carb-zone. Det är SÅ GOTT och smakar som riktigt bröd!!! Det är iof 2,7 kolhydrater per skiva så det blir inget som jag tycker i mig varje dag men som omväxling till frukost med mycket smör och pålägg...eller tänk, nu kan jag göra mig en varm toast med massor av ost, skinka och senap i!! Ja, att detta bröd finns gör mitt liv som LCHF-are betydligt lättare!


En rostad macka med ett tjockt lager smör och gräddig ost. Tänk som jag drömt om att kunna äta det med gott samvete ;)
Och det kan jag nu, i måttliga mängder såklart!

Jag har tur som har en matbutik nära mig som säljer brödet men det går också att beställa här

Kommentarer
Postat av: Marina

Visst är det gott?! Upptäckte till min förvåning att Maxi där jag handlar säljer det. Ja eller rättare sagt så såg jag det på nätet eftersom jag nästan aldrig är och botaniserar bland brödhyllorna.

Så det är underbart att ta en macka till frukost när man inte orkar dra fram stekpannan för äggstekning.

2011-04-01 @ 11:50:03
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Marina

Oj vilket spam....var inte meningen :-)

2011-04-01 @ 11:51:25
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Vågen mot plusset

Ja, vilken upptäckt detta var! Gott bröd är ändå något som underlättar LCHF-tillvaron betydligt tycker jag! Som du skriver, när man inte orkar ta fram stekpannan..eller när man bara längtar efter en riktigt god räksmörgås och INTE bara en räksallad!

Spammet gör inget, jag tog bara bort de extra kommentarerna ;)

2011-04-01 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0