Äntligen sommartid!


På tallriken idag; Stekt ägg (enbart vitan då jag försökte baka med gulorna igår), Tomat, mozarella basilika, Parmaskinka, Rökt skinka
Sparris med hyvlad parmesan, Chiliaioli


En somrig brunchtallrik fick inleda vår dag eftersom klockan redan var efter elva när vi vaknade! Först blev jag lite förvånad och tänkte att jag sovit länge men sen när jag kom ut i köket och såg att klockan på ugnen visade en timme tidigare så mindes jag; nu går även klockan mot ljusare tider - så härligt!

Kanske är det sommartiden som gör att mensen bestämde sig för att komma inatt. Eller, jag vet ju att det är Proveran som jag ätit som framkallar den men samtidigt känns det skönt att den dyker upp enligt plan! Har hört/läst att provera infe alltid fungerar, dvs att den ibland inte framkallar någon mens. Man blir lite "skadad" av allt män läser på sajter som familjeliv osv, måste sluta med det!

Nu ska vi snart ut i solen här. Hoppas du får solsken på nosen idag du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0