Ännu en solig dag!


Pina colada är min favoritdrink ;) (i hård kokurans med mojito!)


Godmorgon på er! Nu har vi flyttas oss till Kata beach, här finns det ett helt annat utbud av både shopping och resturanger än på de lite lyxigare resorter vi har varit på hitills och som ju är fantastiskt härliga på sitt sätt men allt är bäst i lagom dos! Så ikväll är det äntligen shoppingdags! Men nu väntar poolen och lite senare stranden på oss.

En snabb uppdatering på fertilitetsfronten först bara, jag har inte fått något utslag (dvs maximal fertilitet) på min clear blue fertilitesmonitor den här månaden och jag har heller inte fått något suuuperstarkt streck (fast ändå ganska starka) på dom billiga ägglossningstest jag dubbelkollat med..så jag antar att jag kanske inte haft någon ägglossning den här månaden. Deppigt. Och jag börjar ge upp hoppet nu med tanke på att jag är på dag 23 i min cykel. Så det blir väl att ta nya tag när vi är hemma igen. Då hoppas jag att pergotime inte är slut i lager (som det var innan vi åkte!) så att jag kan börja äta det, kanske är det det som krävs för att min ägglossning ska fungera...

Nu ska jag svida om till min swimsuit! Later aligators.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0