Ägg och ost-frulle


Standardfrukosten stekta ägg piggades imorse upp med...


Några skivor stekt halloumi-ost. Halloumi är lite somrigt för mig (vet egentligen inte varför, den går ju bra att steka året runt!)

Godmorgon fina ni! Idag känner jag mig inte alldeles kry, huvudet känns tungt, jag är trött, har 37,1 i temp vilket är över min normala temp som ligger runt 36,5...summa summarum så vill jag mest dra täcket över huvudet! Men det får vänta tills ikväll. Först ska fyra veckors tvätt få behandling i tvättstugan och så ska jag hinna med en lunch med två finfina vänner som jag inte träffat på nästan en månad!

Hoppas ni får en bra lill-lördag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0