Go south!

(här slulle det suttit en bild men blogg.se vill inte jobba så just nu!...)

Hej Bloggvänner! Nu är det äntligen långhelg och vi åker snart iväg mot skåne och köpenhamn! Åh vad härligt det ska bli :) Ska bara packa lite först! Jag gillar verkligen att åka på bilresor, man tar det i sin egen takt, stannar när man vill ect.

Bilen är precis nystädad innuti vilket också känns trevligt! Tyvärr är det inte lika nystädat här hemma ;( så jag måste ta tag i det värsta innan vi åker - inte lika kul att komma hem annars.

Hoppas er helg blir full av sol och glädje! Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha så trevligt!

Ja, det brukar vara trevligast att hinna städa innan man åker...det är så trevligt att komma hem till ett nystädat hem.

2011-06-02 @ 20:36:49
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Mirja

Vart har du tagit vägen? Saknar din blogg!

2011-07-05 @ 10:29:05
Postat av: Marina

Undrar jag med..vart har du tagit vägen? :-)

2011-07-11 @ 23:56:38
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag tittar in här så gott som dagligen för att se om du kanske har skrivit något... Hoppas att du inte har slutat blogga helt, utan bara har tagit en paus. Och hoppas att allt är ok med dig så det inte har hänt något.

Kram Malin!

2011-07-26 @ 00:30:14
Postat av: Jennie

Hej!

Hur går det för dig med bebisverkstan? Har du lyckats få igång ägglossning med LCHF?

Jag kämpar också på, och hoppas att det ska gå vägen!

Kram

2011-08-06 @ 17:06:54
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0