Ullas latmansbiff!


Detta kanske inte ser mycket ut för världen men ni bara MÅSTE testa detta recept! Så enkelt och gott!


Blev av en vän tipsad om denna fantastiskt goda enkla middag! Jag har följt receptet på Allt om Mats hemsida med undantag för att jag la i tomater och fetaost så att de fick chansen att bli varma i såsen ett par minuter istället för att vara strö över dom som det ser ut på bilden till receptet som du hittar HÄR

Denna tisdag har annars gått i rasande fart, jag har hunnit med en städning och allmän uppiffning av lägenheten med fräsha blommor. Vi får imorgon gäster på middag så då ser det ju piffigt ut med tulpaner!

Men vad jag än pysslat med under dagen har jag haft EN enda låt på repeat på spotify, jag har väl snart lyssnat mig trött på den men inte än!! Älskar att de har snott introt på den gamla Annie Lennox-klassikern "no more I love you's"... och den sköna texten som kan vara lite svår att höra..men någon youtube-användare har självklart även löst detta problem! Här hör ni denna mycket mysiga låt!


"Find me in the dark

I'll be in the stars

Find me in your heart

I'm in need of your love"


Godnatt på er bloggvänner! Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0