Tryggheten hemma hos päronen..

Just nu ligger jag i mammas och pappas gästrum. I en lite för hård ganska ful bäddsoffa. Men vad gör det, jag sover ändå som en stock när jag är här. Jag tror det beror på att jag känner mig så trygg. Det är ingen medveten trygghetskänsla egentligen utan mer som ett lugn...har man haft en lycklig barndom (och det har jag turen att ha haft) så tror jag att det är ganska vanligt att känna som jag gör.

Det är hög tid att släcka lampan och stänga av tv:n men jag kan inte förmå mig att göra det riktigt än, slösurfar lite till, kollar upp lite olika saker på nätet. Googlar bland annat på "ägglossningsymptom" trots att jag gjort det måånga gånger tidigare och känner igen texterna som kommer upp på google som ett resultat av min sökning. Jag hade nämligen ont i äggstockstrakten inatt. Eller egentligen inte ont, mer en obehaglig känsla som dröjde sig kvar en timme eller så. Som ett "tyst surrande" kändes det. Tog ett ägglossningstest imorse  - det var negativt såklart. Jag vet inte vad jag ska tro...ska bli skönt att få resultatet av progesteronprovet nu i slutet av veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0