Middagstapas!


Varma crustader med brieost, vitlöksstekta champinjoner och rosmarinskinka..


fick sällskap av cognacsmedwurt och oliver. Och ett glas rött till förstås!


Hej bloggvänner! Hoppas ni har en bra lördag! Själv sitter jag och darlingen och lördagsmyser med middagstapas framför dumburken. Snart kommer en vän och joinar oss. Har tänt en brasa i kakelugnen, man måste ju mysa till det när man får främmande ;D

På tal om något helt annat. Imorgon är det dags för mig att börja äta pergotime. MEN DET VERKAR VARA SLUT I HELA STAN. Inte alls bra. Min förhoppning är att det apotek där jag hittade det förra gången fortfarande har det inne. Ska ringa imorgon bitti och fråga. Fingers crossed!

Nu ska jag pussa på min karl. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0