Ljus i mörkret!


En julklapp från darlingens morföräldrar, små söta oljelyktor, brinner mycket längre än vanliga värmeljus!

Hej mitt i natten! Ligger just nu i renbäddade sängen med datorn på magen, ganska skönt! Idag har jag hunnit med en storstädning här hemma. Är inte heelt klar än men det ser bra mycket fräshare ut nu och så har julgranen äntligen åkt ut! Nu på kvällen fick jag besök av en av mina bästa vänner, vi gjorde goood middag (ugnstekt parmalindad kycklingfile med god sallad med bla avocado, tomat, fetaost, päron, rödlök mm och bea såklart!) och hade det mysigt framför tv:n.

Nu är det hög tid att duna här men vi hörs imorgon igen! Natti natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0