Jobbsökardag...


Litchi-frukten som ursprungligen kommer från Kina är en av mina favvo-frukter! På bilden har jag skalat en så att ni kan se hur dom ser ut innuti! Om ni inte har pillat i er sånna här förut, testa vid tillfälle!

Frukten på bilden ovan har varit min jobbsökar-muta idag. För det är ju fruktansvärt trist att söka jobb. Önskar så att jag får napp snart, är sjukt arbetsmotiverad och vill bara ut och jobba! Nu har jag dock lagt ner ansökningsskrivandet för dagen, känner en begynnande huvudvärk så det passar bra att göra något annat! Som att laga middag till exempel. Ikväll blir det en klassiker...visar vad lite senare ;)

Hoppas ni har en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0