Ingen glad gubbe här inte....


Det undre testet kan man kanske med lite god vilja tolka som positivt..men det är det inte enligt clear blue som bara visar en tom rund ring och ingen glad gubbe som jag vill se...

Ja, vad ska man säga...fortfarande inget fullt utslag på ägglossningstesterna...idag testade jag iof inte förän sent sent nu på kvällen/natten, då testade jag med billiga testers stickor..och tyckte att test-strecket såg riktigt starkt ut..så jag bestämde mig för att kontrollera med ett digitalt clear-blue test..men den visade bara en tom rund ring. Suck vad tradigt. Jag hoppas SÅ att jag bara har missat stegringen...eller att den inte kommer innan min darling är tillbaka på  måndag...men det verkar inte logiskt att det skulle dröja så länge iom. att äggblåsan min gynekolog såg i måndags var 18mm..oh well. Det finns inte så mycket jag kan göra! Bara att vänta och se tills nästa vecka då jag ska ta ett blodprov som mäter om ägglossning skett..

Annars då?! Jodå, idag har jag både hunnit med att vakta en hund och fixa middag här hemma för tre av mina närmaste vänner. Väldigt mysigt, trevligt och gott om man får säga det själv! Nu ligger jag i varma sköna sängen och ska snart sluta ögonlocken men först lite blogg och slösurfande såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0