Helgtrött och intima detaljer...


På tal om ingenting! Hittade JaneHellen shampoo och balsam i en butik häromdagen, för mig är detta total 90-talsnostalgi! Det var det "hetaste" schampoot man kunde använda på den tiden ;D

Hej fina bloggläsare! Igår var det stiltje på bloggfronten för mig, var sååå trött och seg och var tvungen att prioriera livet IRL med den lilla energi jag lyckades uppbåda. Men trots tröttheten hann jag med både ett musiebesök med vänner och en tjejmiddag på kvällen! Så idag blev det sovmorgon och lunch framför TV:n. Nu har jag krupit tillbaka ner i sängen, nyduschad, och ligger och knapprar på laptoppen. Min älskling ligger bredvid mig och sover, han är nog lite sjuk...

Idag upptäckte jag också en positiv sak (nu blir det intima detaljer!) Jag har sk ägglossningsflytningar, det bådar gott tycker jag. Har ännu inte fått någon stegring på ÄL-stickorna men det kommer förhoppningsvis snart (är på dag 12 i cykeln idag). Jag ska ju tillbaka till min gynekolog imorgon för ett till VUL så det blir spännande att se om och hur mycket äggblåsan har växt. Men ÄL-flytningarna borde ju vara ett tecken på att det är dax för ÄL ganska snart...hm..så mycket funderingar..önskar att någon kunde ge mig säkra svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0